مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پسر گلم

حس عذاب وجدان

1391/7/20 12:41
نویسنده : مامان و بابا
317 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠/٠٧/٩١  دیشب خواب بدی دیدم البته چون شاید به خاطر این بود که با ناراحتی خوابیدم قبل از خوابم خیلی اذیت بودم نه می تونستم به راست بخوابم نه به چپ به خاطر همین تصمیم گرفتم به پشت حالت نشسته بخوابم  حدودا ساعت ٤ صبح بود که دیدم خیلی راحت به پشت خوابیدم دیگه از حالت نشسته هم در اومده بودم تمام شکمم و عضلات پشتم منقبض شده بود و حس عذاب وجدان شدید خیلی برام آزار دهنده بود .

قبل از حاملگی عادتم بود که به پشت بخوابم در غیر اینصورت خوابم نمی برد اما الان همه سعی ام را می کنم که به پهلو چپ بخوابم گاهی شبا بیدار می شم و می بینم که به پشت خوابیدم خیلی احساس بدی پیدا می کنم هم ترس هم عذاب وجدان ، نگرانی و از خودم متنفر میشم فقط دعا می کنم خدایی نکرده بچه ام اذیت نشه و مشگلی براش پیش نیاد .

دلم میخواد زودتر به دنیا بیاد هنوز دو ماه و نیم دیگه موتده اما گاهی حسابی خسته میشم و دلم میخواد زودتر بگذر ه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اشنا
22 مهر 91 21:59
سعی کن زیاد سخت نگیری
مامی
3 آبان 91 23:45
سلام عزیزم در مورد زایمان طبیعی باید بگم که من لگنم از یه قسمت محدود بود و متاسفانه دکترم اینو متوجه نشد تازه 4 بار هم معاینه لگن شدم اما نفهمید!وقتی رفتم زایشگاه فهمیدن و اینکه من درد نداشتم و القای مصنوعی کردن و بچه هم درشت بود واسه همین زایمانم سخت شد وگرنه خانومهای دیگه خیلی راحت زایمان میکردن و بعدش راحت راه میرفتن منم با اینکه زایمانم سخت بود اما واقعا به محض اینکه ارمین دنیا اومد تمام دردام رفت طوری که با ماما خوش و بش میکردم خلاصه اینکه همه چیز بستگی به وضعیت بدن شما و بچه داره ایشالا زایمان راحتی داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر گلم می باشد