مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پسر گلم

عسل مامان

1392/7/15 14:34
نویسنده : مامان و بابا
221 بازدید
اشتراک گذاری

بااومدنت به زندگی من و بابایی حس وحال قشنگی به روزها و شبهامون دادی.

معمولا صبح ها بعد از رفتن بابایی حدودای ساعت هشت از خواب بیدار میشی و با آوازهای نازت که جدیدا یاد گرفتی منو هم بیدار میکنی.niniweblog.com

این روزها حسابی می خندی و خودتو عزیزتر میکنیniniweblog.com

اونقدر با تو بودن برام شیرین و لذت بخشه که گذشت زمان را احساس نمیکنم و ساعت ها به سرعت نور برام میگذره. مهدیار گلم پسر نازم از وقتی دنیا اومدی دنیای من زیباتر شده خدارو شکر میکنم بخاطر خوشبختی که در زندگیم احساس میکنم...niniweblog.com

خدارو شکر میکنم بخاطر بودنت...niniweblog.com

خدایـــا دوستـت دارم واسه هرچی که بخشیدی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر گلم می باشد